Pesanan dan Tempahan

Pesanan

Kami hanya menerima pesanan yang disertakan dengan pembayaran sahaja

Cara-cara pembayaran:
  • Bank In/Pemindahan Wang 
- Sila isi BORANG PESANAN di bawah dan klik butang HANTAR PESANAN. 
- Setelah menghantar BORANG PESANAN ini, sila pastikan anda mendapat balasan email dari kami yang mengesahkan kami telah menerima pesanan. 
- Jika tiada balasan email sila email kepada kami mengenai pesanan anda.


  • Nama bank - CIMB Bank
  • Atas nama – CHERISMAMA ENTERPRISE
  • No akaun – 1429 0000 815 108
  • Email – bengkungsuper@gmail.com
  • Nama bank - Maybank
  • Atas nama – RAJA FARAH BT RAJA SARIFFUDDIN SHAH
  • No akaun – 1513 0672 8657
  • Email – bengkungsuper@gmail.com




Name:
Email Address:
Alamat :
No. Telefon :
Jenis Bengkung Bengkung Super Lilit
Bengkung Super Roda Dua
Bengkung Super Tali
Bengkung Super Tali & Strap
Bengkung Lifeline
Saiz : S
M
L
XL
12 meter
15 meter
Labuh :
Kuantiti :
Kaedah Pembayaran :
Bukti Pembayaran :

(Sila copy & paste maklumat transaksi pembayaran disini jika menggunakan online banking.Pemindahan wang dari bank berlainan(contoh BIMB ke MBB)akan mengambil masa 1-2 hari untuk pemindahan.Jika menggunakan ATM Deposit/ATM Transfer,sila masukkan masa transaksi,tarikh & Lokasi pembayaran)
Komen/cadangan/testimonial pelanggan :

Click here to put a form like this on your site.

Penghantaran - Malaysia
  • Kos penghantaran bagi pembeli Bengkung Super di Semenanjung Malaysia adalah RM6 sahaja menggunakan Poslaju. Untuk Sarawak dan Sabah terdapat kos pos RM3. Selain Malaysia, kos pos adalah mengikut negara.
  • Penghantaran akan dibuat dalam tempoh 24 jam selepas pembayaran diterima/lulus (Isnin - Jumaat hari bekerja)
  • Sila beri masa- 3 hari bagi Semenanjung Malaysia dan 3 - 5 hari bekerja bagi Sabah dan Sarawak untuk penerimaan selepas pesanan diterima dan pengesahan bayaran dibuat
  • Pastikan maklumat yang diberikan adalah betul dan perlu ada penerima yang akan menandatangani pengesahananda diterima. Ini adalah bagi memastikan pesanan anda diterima pada masanya. Kelewatan disebabkan masalah ini adalah tanggungjawab anda.
  • Sebarang perubahan perlu diberitahu dengan menghubungi kami melalui telefon sebelum 12 tengah hari, penghantaran akan dibuat selepas 12 tengahari. Perubahan tidak akan dilayan selepas penghantaran dibuat. Kami hanya boleh memberikan nombor rujukan pos untuk pertanyaan status.
  • Pesanan yang dihantar telah dipastikan dalam keadaan elok dan baik.pastikan pesanan anda diterima dalam keadaan baik. Sebarang kerosakan pesanan perlu diberitahu dengan segera selepas penerimaan.Sekiranya pesanan telah rosak disebabkan kecuaian kami atau ketika dalam perjalanan, kami akan menggantikannya dengan segera. Jika selepas 2 hari kami mengganggap kerosakan itu bukan kesilapan kami.
  • Resit asal akan disertakan bersama-sama produk anda.

                       Sekiranya terdapat sebarang masalah, sila hubungi kami di
e-mail - bengkungsuper@gmail.com atau
tel - 013-4617811
sila sertakan nama ketika membuat pertanyaan.

No comments:

Post a Comment